coversfamily.reismee.nl

Brief aan de klas van Nikki

Hallo lieve Juffie en de hele klas!

Ik mis jullie allemaal! Ik vind het toch wel leuk dat ik op de boot ben. Ik heb ook een hele mooie boot..... Nee geen stoomboot hahahaha. Maar een zeilboot! Juffie wil je ook de groetjes doen aan Rick en ook aan Sep. En ook aan Donato. Maar ik wil jou ook de groetjes doen en aan alle kindren van de klas natuurlijk.Ik ben op Gibraltar, Dit is vlak bij Spanje. We gaan vandaag naar de apen toe, en ze wonen op een hele hoge berg, daar gaan we met de kabelbaan naar toe. Boven op die berg staan ook huizen maar die moeten wel hun deuren goed dicht doen....want anders eten de apen al het eten op! Maar het enige dat ik nog wil zeggen is dat ik heel veel van jullie hou!

En ook groetjes aan juffie Barbara

Kus liefs kusjes Nikki

Ps. Knuffel jullie allemaal

Reacties

Reacties

Kunst

Mooie verhalen! Verheug me op de volgende hoofdstukken. Hou je taai.

juffie Ellen

Hallo Nik, je hebt een tijd niets van ons gehoord, maar ik was ziek. de mexicaanse griep. Nu gaat het weer goed. Leuk dat je ons een brief hebt gestuurd. We hebben het erg druk, want dinsdag is de Advent viering en vrijdag komt Sinterklaas misschien bij ons langs. Wat maken jullie veel leuke en spannende dingen mee ! Wat lijkt me het mooi om de dolfijnen zo dicht langs de boot te zien varen!En Marokko is natuurlijk prachtig. Ik wens jullie nog veel meer leuke en mooie dingen toe.Heel veel liefs en groetjes van de kinderen uit de kleuterklas en van juf Ellen. Dikke pakkerd!Groetjes aan de rest van de familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!