coversfamily.reismee.nl

Nog steeds in Mallorca!!!!!!!!!!!!!!

Hallo,

Sinds vandaag eindelijk internet. Bij een cafe in de buurt. Kunnen we gelijk onze site een beetje updaten. snel meer verhalen.

Gr Coversfamily

Afscheid en veel tranen!

Maandag 5 oktober 2009

Wat is het afscheid anders dan de vorige x (en) dat we op reis gingen!!! Komt natuurlijk ook omdat de kinderen op school zitten, voetbal etc...

De tranen zaten dan ook hoog bij velen en vooral bij mij.... Daan huilde op school en op het vliegveld, Nikki dacht mmmm misschien moet ik ook maar even huilen want iedereen doet het... en Luuk kon niet wachten om in het vliegtuig te stappen... Breed lachend en enthousiast zwaaiend....

Met veel te veel bagage werd er ingecheckt maar zonder problemen en zonder bijbetaling... De handbagage kon echt niet....kinderen vielen bijna achterover met hun veel te zware rugtasjes (ieder een kilo pepermunt :) Bedankt juffies van de boomhut!!!... En Giel met drie hutkoffers... op iedere schouder één en ook nog één op zijn rug... Op Schiphol was het nog wel te doen maar aangekomen op mallorca.... en nog een loopband....en nog een loopband...en nog één......Een oude mopperkont van een taxichauffeur die hoofdschuddend de hele reis naar ons appartement zat te mopperen over onze grote hoeveel bagage....

Het appartement is geweldig...aan het strand, ruimte genoeg!

Generator stuk!!! Duur klusje!!!! Dat wordt 3 weken Mallorca!!! En hard werken!!!

Woensdag 7 oktober 2009

Koop een boot en werk je dood!! Giel depri...de generator doet het toch niet zo goed....Toch maar beter als deze vervangen wordt... Dat was de eerste leuke mededeling toen Giel dinsdag bij ons bootje aankwam! Dit houdt in.... kost ons een vermogen en Giel moet de komende weken hard werken op de boot om dit zo snel mogelijk te realiseren. Voor mij houdt dat in dat ik met mijn drie bloedjes van kinderen de dagen doorbreng. Ahum.... We zijn al een beetje begonnen met schoolwerkjes en Daan en Nikki vinden dat erg leuk.

Ankie, Oscar, Flyn en Seb

Hoi lieve mensen,

Leuk om wat van jullie te horen, balen van die generator, kan me voorstellen dat Giel een beetje depri is. Verder lijkt het me niet verkeerd om in een heerlijk appartement te zitten en te genieten. Het is dan in elk geval beter weer dan hier. Was vanochtend hier 4 graden dus flink koud en de winterjassen hebben we al uit de kast moeten halen.
Geniet, en hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en kunnen jullie snel uitvaren. Sterkte voor Giel. En groeten van ons allemaal.
Doei Ankie

e.struijk@hotmail.com

Lieve Nikki, Daan,Luuk,Monica en Chiel.
Hoi Nik, we missen je erg. Wat ziet de boot er vanbinnen mooi uit!Je bent nu echt zes jaar. Van Harte gefeliciteerd.
Bij ons was het gisteren en vanmorgen veel kouder dan in Zoetermeer. 0 graad!!Ik heb al twee keer moeten krabben, dus Ankie en Oscar hebben niets te klagen! Hoop dat jullie snel kunnen vertrekken.
Hartelijke groetjes van juf Ellen.

Serena & Colinda

HIEPERDEPIEP HOERA !!

Lieve Nikki,

vandaag ben je 6 geworden !! Gefeliciteerd !

Liefs en een hele dikke knuffel van ons

elly en michael

hallo lieve monica giel daan nikki en luuk hier een eerste berichtje van ons. heel leuk om jullie reisverhalen te lezen. en de foto's te zien.we gaan proberen om de foto's van schiphol te plaatsen. maar dat valt nog niet mee.ik elly vind het nog heel moeilijk om met de computer om te gaan.dag lieve allemaal xxxx en groetjes van oma en michael.

Eveline

Hallo Monica, Giel, Daan, Nikki en Luuk,
Het lijkt een gelijk bij een ongeluk dat jullie zo fijn zitten daar op Mallorca. Dat het met de boot tegenzit is natuurlijk wel veel minder, maar dat jullie daar leuke contacten hebben en kunnen genieten van zon, zee, strand en het mooie Mallorca is natuurlijk wel erg fijn. Elodie praat regelmatig over Daan en of hij wel wat voor school doet. We weten nu dat hij dat als een noodzakelijk kwaad ziet, haha. Dat verbaast me nou niets. Met de nieuwbouw schiet het op. Ik zal binnenkort een foto mailen.
Ik ben benieuwd wanneer jullie gaan varen en ik wens Giel veel sterkte bij het oplossen van alle problemen!
Dikke knuffel van ons allemaal voor jullie allemaal,
Eveline