coversfamily.reismee.nl

Paar dagen Nederland

klik hier voor de foto's van Dominica:

http://coversfamily.jalbum.net/

Woensdag 3 maart 2010

Ik vertrek vandaag naar Nederland. De verzekering heeft alles geregeld. Één telefoontje en dezelfde middag kreeg ik per email de elektronische tickets toegestuurd! Spannend... De kinderen zijn héél verdriedig en huilen met grote uithalen......niet alleen omdat ik wegga maar vooral omdat zij niet naar Nederland mogen!!! Zij willen óók zo graag!!! Maar nadat ik beloof dat ik vlokken met steentjes mee terug neem, zijn de tranen snel gedroogd.......

Giel en de kinderen zwaaien mij uit als ik de ferry neem van Illes de Saintes naar Guadeloupe. Vandaar moet ik een uur met de bus naar het vliegveld om in 7,5 uur te vliegen naar Parijs Orly. Daar moet ik mijn koffers weer ophalen om dan met een shuttlebus naar Charles de Gaulle te rijden om daar weer in te checken naar Schiphol.....

Op Schiphol wordt ik opgehaald door mijn tante en mijn nichtje. En...wat is het koud!! Wel 30 graden verschil! Brrr.... Ik kan de eerste nacht dan ook totaal niet warm worden en lig onder drie dekens met pyama en sokken in bed!! Maar wel fijn om even thuis te zijn. Giel vaart over twee dagen naar Guadeloupe.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!