coversfamily.reismee.nl

Brief II aan klas van Daan.

Hallo lieve klas,

Hoe gaat het met de hele klas. Wij liggen al in Gibraltar, We hebben een paar nachten gevaren op zee. Gibraltar is heel leuk want bij ons in de haven is een hele grote berg en daar wonen apen op en daar gaan wij vandaag heen. Maar je kan er niet op komen want hij is heel hoog. Weten jullie dan ook hoe we naar boven komen??????? Hahaha gefopt! We komen er met een kabelbaan. Gibraltar ligt naast Spanje en hoort bij Engeland. En we hebben dolfijnen gezien! En doe de groetjes aan jezelf natuurlijk. En doe ook de groetjes aan de hele klas en ook aan Rocco en Pieter en Justin en Pieter-Bas en Barend!

Groetjes Daan

Reacties

Reacties

Elodie

Hoi Daan,
Kun je de dolfijnen ook aaien? En springen ze ook hoog in de lucht? Moest die éne aap ook een poepie doen toen hij met zijn billen naar jullie toe stond? En kon je de apen ook aaien? De foto's zijn echt supercool. Ik wil ook wel zo naast de boot hangen en door het water getrokken worden! Op school is het soms wel saai. We gaan nu weer rekenen. Maar volgende week hebben we Sint Maarten.
Doei Daan, groetjes aan Nikki en Luuk,
Elodie

Rocco

Hoi Daan,
Hoe gaat het met jou?
Ben je al aangekomen in Agadir?
Het is saai op school omdat jij er niet bent.
Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt zeg.
We zijn bezig met klok aan het leren lezen op school.
We zijn ook bezig met tutor lezen.
Ben jij al begonnen met wat schoolwerkjes?
Ik mis jou echt heel erg in de klas.
Want jij bent mijn allerbeste vriend.
Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat want dan kunnen we elkaar weer zien.
Ik ben nu ziek thuis mama moest mij vrijdag van school ophalen.
Ik weet het niet zeker maar de weekend arts denkt dat ik mexicaanse griep heb alleen ze testen niet meer dus je weet het nooit zeker.


Ik heb hele hoge koorts en ik hoest heel erg veel.
Morgen zal het wel weer beter gaan.
Ik hoop weer snel iets van je te horen.
Doe de groetjes aan iedereen heel veel liefs Rocco.

daanenluuk

aatwgmetjanengeertje met
rure root naarhauen zgn
geweest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!