coversfamily.reismee.nl

Schoolopdracht Daan! Moest van juffie een verhaaltje schrijven op internet!

Dit schrijft Daan

Luuk is bijna jarig.

Daan vraagt of er nog gogo,s zijn?

Het is heel heet in het land wij willen soms ook naar huis toe want daar is het koud of hebjullie al zon? Ik heb iets heel stiekums ge daan ik heb op een zak ge slapen, buiten op het dek zonder dat papa en mama het wisten

Ankie en co

Hallo Daan,
Jeetje wat kun jij al goed verhaaltjes schrijven. Er wordt hier thuis niet meer met de gogo's gespeeld en volgens mij krijg je ze niet meer bij de c1000. Hier is het nog steeds koud en wij verlangen naar de zon. Wel spannend dat jij stiekem geslapen hebt op het dek. Zal wel koeler geweest zijn dan binnen in de hut.
Wij denken veel aan jullie en vinden het heerlijk om jullie verhaaltjes te lezen.
Wanneer is Luuk jarig ? Alvast gefeliciteerd voor hem
en ook nog voor jou, dat waren we vorige keer vergeten op te schrijven.
Groetjes vooral van Flyn en Seb

Bianca

oooho Daan, dat was wel heel spannend zeker?
Kus van je tante

Elodie

Hoi Daan,
Hier is het koud en we hadden veel sneeuw. Nu is de sneeuw weg. Meester Hans moet geopereerd worden aan zijn oog en we krijgen dan iemand anders tot meester Hans terug is. Ze zijn vandaag pas weer verder gegaan met de nieuwe school. Gogo's verkopen ze nog bij Intertoys denk ik.
Wij missen jou ook hoor. Deze week hebben we toetsen gehad. En zondag ben ik naar het theater geweest, Pippi zet de boel op stelten. Rocco was er ook. Het was erg leuk.
Doei Daan,
groetjes van Elodie

Colinda

Hi Daan,

Super zoals je schrijft !! Wees maar blij met het warme weer, want hier is het echt koud brr brr. We hebben hier geschaatst en met sneeuwballen gegooid.

Groetjes en een kusje van Serena

Kunst

Daan, mooi verhaal. Pas op voor de Dauw-vlieg als je in je eentje boven op dek ligt te slapen. Ik heb alle gogo's voor je gespaard. Ze liggen op je te wachten. Veel plezier!

juffie Ellen

Hallo beste familie en lieve Nikki,
Ik was al een tijdje niet op de site geweest, wat zijn er veel verhalen te vertellen! Ik heb ze nog niet allemaal gelezen. Vandaag ligt er hier in Gouda alweer een heel pakje sneeuw!Het is een echte winter. Ik vind het wel leuk en de kinderen uit de klas ook, denk ik. Nikki, eergisteren ben ik even gaan kijken bij de skiles van Meire in Snowworld. Ze kan het al heel goed! Dinsdag komt er een nieuw kind in de klas, het is een jongen en hij heet Julian. Met de oudste kleuters zijn we een boekje aan het maken. Het wordt heel mooi en het heet "het sneeuwvlokkenboek".
Dag allemaal , veel plezier en weinig harige spinnen!
Knuffel voor Nikki. Juf Ellen.