coversfamily.reismee.nl

De Boot

Reacties

Reacties

Piet,Corrie en Mariska de Jong

Lieve Nikki,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Alweer 6 jaar,ook daan,luuk papa en mama gefeliciteerd.Leuke foto's. We hopen dat de boot snel in orde is,zodat jullie gauw de zeilen kunnen hijsen, het is wel stilletjes dat jullie er niet zijn.

Liefs Piet, Corrie en Mariska

Rick en mariska

Lieve nikki

Gefeliciteerd met je verjaardag, ik mis je heel erg en praat elke dag over jou. Mamma zegt dat ik geen kaartje naar je kan sturen maar daar ben ik het niet mee eens, de postbode kan jou vast wel vinden. Daarom moest mam al een kaartje kopen als jullie nog even in het appartement blijven ga ik hem lekker opsturen. Heel veel kusjes Rick ps op zwemles zit ook een nikki maar ik vind jou de allerallerleukste kus
groetjes aan allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!