coversfamily.reismee.nl

Cartegena naar Gibraltar

Daan naast de boot! Super hard!

Reacties

Reacties

Ayla

Hooii,
coole foto!
alles goed daar?
ik vind het wel gaaf dat jullie een wereldreis gaan maken!
het lijkt mij wel spannend!
groetjes ayla , cem , eray, Bülent,Zita.

Rick

Nikki ik denk veel aan jou, ik ben verliefd op jou, dat zeg ik mamma elke dag. Woensdag hadden we sint maarten . Ik had een knol met neplichtjes en een huisje, een boom en kindjes en een maan. die was een beetje scheef. We zijn naar buiten geweest in het donker en toen kregen we binnen limonade en een pannekoek. Die had laurent zijn moeder gebakken.

Ik maak me wel een beetje zorgen het kan gevaarlijk zijn hoor op volle zee!

Kus en knuffel
Rick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!