coversfamily.reismee.nl

Eindelijk varen!!!!!!

Ja hoor, jullie lezen het goed, maar we gaan eindelijk weg.

De afgelopen 2 dagen hebben we al geslapen op de boot en denken nu toch echt dat het tijd is om te gaan.

Reisdoel is Of Ibiza of Cartegena. Ligt eraan of de boot het ook blijft doen........

Wink

Adios...................

Bianca

Hee Coversfamily! Dat is nog eens goed nieuws!
Ik ben blij voor jullie dat het avontuur kan beginnen.
Hele dikke kus voor iedereen.

Ankie

Jippiie, eindelijk, heel spannend, ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Veel plezier allemaal, dikke kus.

Groetjes Ankie en co

Arre&Mijntje, Jip en Ole

Wat super leuk om jullie reis zo te volgen,wij vinden het zo stoer wat jullie doen,hihi! Veel lieve groetjes van ons en geniet van jullie mooie reis!!!

Elodie

He Daan,
Niet overboord vallen hè! Je moet wel terugkomen.
Groetjes,
Elodie

Max

Hey Daan

Ik moet even zeggen dat ik je erg mis (ps Bas geeft toe dat hij jullie eigenlijk ook mist...) Heel veel plezier met varen en we wachten jullie berichtje weer af
groetjes Max

Erik

Yeeeaaahhh, trossen los...

Geniet ervan,

Behouden vaart!!!!!

Groetjes, Erik

Ineke

Nou ik wil wel mee naar Ibiza hoor, lekker weer en genieten maar.

Liefs tante Ien

Bianca & Fynn

Heel veel reisplezier en mooie avonturen.
Behouden vaart en heel veel liefs aan Daan, Nikki en Luuk en voor jou en Giel

juf Barbara

Hai Nikki en familie !
Spannend hoor, jullie zeereis!
De boot ziet er wel heel groot uit, daar kun je vast wel leuke spelletjes op bedenken. En 's nachts, varen jullie dan ook ?
Heeft je schilderijtje van juffie Ellen al een mooi plekje gekregen?
Groetjes van je papdag-juffie (eet je nog weleens pap?)

Tom en Marleen

Joep maakte ons attent op jullie website. Het ziet er allemaal goed uit! We wensen jullie goede vaart en kom gezond weer terug.
Groeten,
Tom en Marleen

Rob Covers

Hoi Giel, ik stond er verbaasd van toen ik van je avontuur hoorde. Ik wens jullie natuurlijk een prachtige tijd toe. Wij hebben ook heel wat verhalen van de afgelopen jaren maar het is allemaal op veel kleinere schaal. Ik hoop dat alles jullie goed gaat. Het is wel een linke soep. Reef vroeg en vaar konservatief als het op ruig weer aankomt. Speciaal met de familie kun je niet te voorzichtig zijn. Het is wel leuk dat ik jullie op afstand kan volgen.

Groetjes van Rob, Betsie, Alex, en Andre.

Gregor en Marie-anne

Wensen jullie een heel goede reis en sluiten ons aan bij de goede tips van Rob. Gregor nog in het ziekenhuis, maar volgende week kan hij ook jullie boot en inrichting zien.
Alle goeds !!
Marie-Anne

elena

Ik vind het heel fijn dat jullie nu echt weg kunnen gaan. Op school gaat het heel goed. We leren nu over de dieren die een winterslaap houden en we hebben het over trekvogels gehad en ook nog over de bomen en de bladeren. Ik heb al de foto's bekeken van jullie en jouw op het luchtbed met de peddel! en ik zag ook op de foto dat Nikki lag te slapen op het luchtbed.
Groetjes van Elena en veel plezier op de boot!

ivana

Hoe is het daar? Is het leuk? Vinden jullie het spannend op de boot? Hebben jullie al dofijnen, walvissen, orka's of andere vissen gezien? Eten jullie lekker op de boot? En kun je goed slapen op de boot op zee? Met mij gaat het heel goed op school ook. Dikke kus ivana

Rick

Nikki, ik bewaar een sneeuwwitjepoppetje voor jou, veel plezier met varen

kus Rick

fynn

bedankt voor de kaart gaat het goed? groetjes fynn

Piet,Corrie en Mariska

Hallo Family,

Fijn dat jullie nu echt kunnen varen, veel vaarplezier.