coversfamily.reismee.nl

Het verhaal van Giel

Zie voor de foto's ons nieuwe album:

6Maart 2010

Langzaam zien we de boot weg varen met mama erop. Daan in tranen, Nikki stil en Luuk boos. Zo boos dat hij zelf niet meer wil zwaaien. Als troost hebben we een lekker ijsje gehaald. De volgende dag beleven we een heerlijke ochtend op het strand. Samen met Ellen en Jan maken we een ochtendwandeling. De kinderen vinden grote stukken hout die ze gebruiken als surfplank. Terug bij de boot mogen ze zelf bepalen wat ze doen en rarara.....ze kijken 2 dagen lang t.v. En spelen computerspelletjes. En ik speur het internet af naar oldtimers, spinnakers en emails.

Zaterdag 6 maart besluiten we om naar Deshaies in Guadeloupe te varen. Daar liggen we drie dagen te wachten op Monica. De laatste dag huren we een auto en crossen we van waterval naar waterval met als klap op de vuurpijl een waterval van 110 meter. De kinderen beleven een prachtige dag van klimmen,klauteren, zwemmen en wandelen door de jungle van Guadeloupe. Na 25x gehoord te hebben 'gaan we nu naar mama' vertrekken we naar het vliegveld en zien we na lang wachten met een koffer vol Monica weer.