coversfamily.reismee.nl

Onweersbuien ontwijken

Klik hier voor onze nieuwe foto's:

http://coversfamily.jalbum.net/

Woensdag 10 maart 2010

Ik zit weer op het voordek van onze boot, heerlijk! Gister terug gekomen uit Nederland en nu op weg naar Antigua.... We moeten 14 maart op St Maarten zijn voor mijn moeder en Michel....dat is nog 140 mijl varen naar het noorden, dus we moeten opschieten.

Mijn bliksembezoek aan Nederland was ook bijzonder. In eerste instantie natuurlijk de begrafenis van mijn oude oma....wat een mooie dienst....ik ben blij dat ik daarbij heb kunnen zijn. Ik heb dus mijn hele familie weer gezien incl. bijna al mijn vriendinnen...... Unox rookworsten, hagelslag, stroop,drop etc etc....van alles in mijn koffer mee terug naar de boot.

Ik werd even onderbroken in mijn schrijven......dolfijnen in de verte maar ook een donder en een bliksem en dreigende wolken. We zetten onze radar aan en we zien de naderende onweersbui op het scherm. Giel en ik in discussie wat we moeten doen. Ik zeg dat we beter van koers kunnen wijzigen zodat we er langs varen. En zoals wel vaker :) zijn we het niet eens....Giel blijkt gelijk te hebben en doodat we van koers gewijzigd zijn hebben we een uur verloren en toch regen.....

Net een paar minuten voor zonsondergang komen we aan in de prachtige baai van Jolly Harbour, Antigua. Het water is weer zo blauw en helder!! Jammer dat we morgen weer door moeten...

Waar de wind en het moment ons brengt

Donderdag 11 maart 2010

Met weemoed laten we het mooie heldere blauwe water voor wat het is en zonder één voet op Antigua gezet te hebben zetten we koers naar.......????/ We beslissen het op het moment dat we al weer op open zee zijn. Hoe laat is het nu? Hoe staat de wind? Mmmmm laten we maar naar St Nevis varen..... Dit is onze manier.....heerlijk waar de wind en het moment ons brengt..... We vangen sinds lange tijd weer een tonijntje.....

Reacties

Reacties

joop en jannie

fijn om je even gezien te hebben en je avontuursverhalen te horen.
zoals ik het lees ben je weer veilig aan boord bij je gezinnetje goeie vaart in afwachting van je moesje en michel geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!